måndag, november 20, 2006

Ny genre

Ihelgen var jag ju som sagt i umeåt, och det var inte alls så kul som jag trott att det skulle. Det kändes som att vara på semester hemma. Släktmiddagen var jättekul, frita och le gang samt fredrik likaså, men tänk alltihopa som en bok man läst tusen gånger, och sen efter ett tag, då boken är densamma men inte intresset för den, och dessutom är man kanske sugen på en ny genre.

Jag ringde Eml i lördags, och vi ska ses i helgen. Han verkar inte sur och arg och det känns bra, tralalalaaaa. Jag vill ha ett avslut eller en fortsättning, och nu är jag pirrigt nervös. Jag vill inte ha pojkvän, däremot vill jag prompt ha Eml.
(fast det där går ju som känt jävligt mycket upp och ner, skillnaden är dock nu att jag kan göra något konkret utav det hela "Det är bättre att gå ut och uppleva verkligheten än att sitta hemma och fundera över den")