söndag, augusti 13, 2006

Jag är ju lite dumber. Har ej sovit hemma inatt trots att jag vet att jag skulle då jag nu kommer måsta stressa ihjäl mig över allt som ska göras idag. Packa, fixa med jobbet och så faktiskt skriva klart romanen. Den kommer verkliiigen bli ett mästerverk.

Gårdagen var verkligen smashing. Spontankräftis hos min bästa F, massor med öl och vin, E tittade förbi och sen sitta på S och Vs altan vid älven med elvis i högtalarna. Efterfest hos V's bror där jag även somnade, halv åtta imorse.

Imorgonbitti åker jag hem till stocken igen. Och ja, det känns fantastiskt bra.

Igår rökte och snusade jag så mycket att min mun är döäcklig idag. Jag ska nog borsta tänderna... Vissa småsaker man gör i sin vardag är så oerhört underskattade, borsta tänder till exempel, mycket mycket skönt när man är lite dusgusting som jag ju nu är.