måndag, augusti 07, 2006

you better do everything you wanna do

Nej, Oh nej, kvällen blev inte bajsig. Deppen, och osuget gav med sig efter att jag klätt på mig och fått en öl.

Jag tog steget och avfärgade håret. Idag är jag röd, och blond. Imorgon brun. But anywayzz. Jävligt najs att inte vara blackalicous i håret mera. Jag började ju som bli less. (nog för att Ingen tagit mig för en veganslyna, but hursom, svart var hemskt vackert och veganslynorna får sitta på sin kant)

Jag vill ha regn. Mycket. Och lite kyla. Jag går förfan omkring svettas järnet, nonstop. Om en vecka är jag tillbaka i stocken igen.
goodgod jag längtar.

och, you better do everything you wanna do, för annars kan man lika gärna lägga av.

Emmabodafestivaljobbet tackade jag nej till. och jag kommer ångra mig. lite kukigt men jag har varken tid eller råd. dock så blir jag kanske en av planerar/arrangörerna nästa år, det känns ej dåligt.

K och H gjorde äntligen slut igår. Mår man bra av en relation har man kvar den, gör man det ej, avslutar man den. Logik på hög nivå.

Eml har ambition, eller, looks att bli modell. Men även att bli min. Jag önskar att jag slutar vara elak och tönta mig såhär.

Musik of la day är franzarna och black sabbath.