tisdag, oktober 17, 2006

in the round

Idag är jag lite ledsen, jag saknar, och jag längtar. Jag är rädd och jag vill inget hellre än att våga. Jag och Joe åker till uppsala nästa helg. Risken är inte stor, men den finns, att jag springer på eml.
Vilket känns väldigt väldigt. Skräckblandadförtjusning. Fast som det känns nu, mest skräck.
Jag vill så gärna ha dig i mitt liv, men jag vågar inte. Jag är så rädd.
Jag saknar och längtar.

Men jag är rädd. Han kommer mig för nära, har rusat rakt in i mitt liv. Jag är rädd. Och det är dagar som denna som det känns absolut mest.

1Thaughts:

Blogger josefin said...

"Vill du radera detta dokument från hårddisken?"
"I helvete heller, jag vill ha the fairytale med den vita hästen och allt det där."

Tryck enter, jag raderar mitt dokument om du raderar ditt ok?

Gillar Joe förresten.

21:40  

Skicka en kommentar

<< Home