onsdag, augusti 30, 2006

Från 'Ej skickade'

Tömmer min mobil på anteckningar, skrivna och 'ej skickade'.

1. Jag tillhör normen genom att vara singel. Tidigare var normen att stadga sig och på så sätt veta att man klarar sig.Idag vet vi att vi klarar oss och vi har kontroll över våra liv. Vi är även mycket ensamma. Skulle en kärlek få oss att tappa kontrollen?
2. Här e jag; Ääälska mig
3. Betydligt coolare att ha ett tråkigt innehållslöst liv i Stocken än i Umeå. Right?
4. Packa ner Liverpooljeansen, pepitahalsduk, svarta knappjeansen
5. Och just förebilder och inspirationskällor. Namely Marit Bergman, Felix Herngren och Maria Andersson
6. Mannen lite bättre än alla andra, Felix Herngren
7. Jag ligger inte och dör av längtan direkt
8. Siessaj Majämi, Nojårk och Lassvegas
9. Ohämmad
10. Jag mår illa. Överät aldrig mera.
11. Tandkräm, lesterin, appearantly appearantly, tandtråd
12. Jag har så tråkigt att jag längtar tillbaka till gymnasiet och Hans Lerners oerhöört tråkiga lektioner.
13. Kom hiiit
14. You better belive it
15. Jag har varit med om mycket. Ja, kuk
16. No matter what your mama said; you need to follow me to the moon
17. Kommer jag alltid vara ensam? Ja, om du inte slutar stöta bort alla som kommer nära
18. Darlington
19. Purdue

Och yes, jag är inne i en gråzon. Men jag censurerar icket, det är så här det är. Jag har så jävla tråkigt och är så grovt understimulerad.

I lördags var jag full med bästa F och jag beslutade att följa med till Norge efter jul. Igår bestämde jag mig för att plugga konstvetenskap i Uppsala under samma tid. Imorgon känner jag säketr för något annat. Så trots all of my bordom är det kul att vara jag, jag vet aldrig var jag hamnar.
(ehe, vi bortser från nu då jag vet var jag ligger mellan 19-02 om kvällarna, men det är övergående, because I hate it bad)

Ang. punkt 7, så är det faktiskt sant. But johnny will be back, with the liqueur and drugs, ty ni kan ju faktiskt kalla mig narkoman.

1Thaughts:

Blogger Clara said...

Skickar en varning: läser du konstvetenskap i Uppsala kommer du att bli sexuellt attraherad av en man 60+. Underbart.

11:33  

Skicka en kommentar

<< Home