söndag, november 26, 2006

Tram #7

Hyran är betald, har payed K a visit i hennes nya lägenhet, och nu sitter jag i sängen med feta ost och läser situation sthlm/bloggar. Har idag avverkat punkt 1o2 på min buys lista, samt träffat Annika. Im satisfied. Till helgen skall vi vara fulla.

I love bein a workinghero again. Jag hatar att inte ha saker att göra, jag är så skapt och funtad att många bollar i luften är min drog. Nu är det nästan superjobbigt att som imorrn, då jag är ledig, att jag inte vet vad jag ska göra. Bläsch! Jag får skaffa mig en hobby eller börja volontär arbeta, varav det sist nämnda känns oerhört lockande efter att ha läst artikeln i ovanstående tidning om hemlösa barn i sthlm. Jag tänker knata iväg mot "mötesplatsen" imorrn och fråga om det finns något jag kan göra. Koka kaffe eller bara lyssna. (mötesplatsen är btw ett ställe på södermannagatan dit ensamma barn och ungdomar kan vända sig)

sen måste jag påminna mig själv om att söka ett jobb till. Jag har tänkt mig typ på deb.(1o2) eller anywhere the people are pleasent and the music never ends. Lite nattjobb som även kan ge mig bonus i form av att komma in for free, då just deb. och deb. medis är ställen dit jag går.

Men först och främst kolla in mötesplatsen. Jag mår bäst av saker som ju ibland inte gynnar migsjälv i första hand, utan andra som kanske redan ligger. Bara för att jag är sjukt ego betyder det ju inte att jag inte bryr mig om andra.

Det räcker så, hej.