onsdag, november 22, 2006

Satan

... jag kommer aldrig kunna sova inatt. Jag känner mig sådär sjukt pirrig och förväntansfull blandat med panik. Jag kan inte äta, inte sova, inte läsa, inte tänka. Bara skriva svammel om hur rädd jag är. Hej jag heter Åsa och jag vågar inte älska människor. Hej Åsa. Hej jag heter Åsa och jag är rädd för kärlek och eventuella känslor som kanske kommer, kanske, och förhoppningsvis inte. För tänk så mycket lättare livet skulle vara då. Jävla skit. Jävla Eml. Hej Åsa.

2Thaughts:

Blogger josefin said...

åsa för fan det kommer gå som en dans. du är ju dödshet och när du väl ser han kommer du inse att "oj jag kunde visst visa kärlek och känna känslor".

23:16  
Blogger VISION said...

det är nu jag önskar att jag visste var han höll hus på internet så skulle jag maila han länken till din blog... så man slipp höra tjatet ditt ;)

00:04  

Skicka en kommentar

<< Home