tisdag, december 05, 2006

I love moicherie

Jag läser igenom blogginlägg från en gammal blogg, saker jag skrev förra året, och ju tidigare i år.

exempel 1
26 februari 06, kl 22.59

Vad en ung man bör veta
En sprudlande djupdykning i såväl underliv som i de övretonårens dagliga hokuspokus

Och även om att inte höra hemma i världen full av hermeliner, där man ensam står och betraktar, tillsammans med en likasinnad, dock av annan ras. Var är vi på väg frågar den ena, Frammåt säger den andra. Sedan dricker de rövin och lägger sig nakna med varsin hund i hopp om att få värme, och trygghet på närmre avstånd än staden där alla kan deras namn.

exempel 2
11 februari 06, kl 02.56

Even though I went chickenshit
nightclubin' always ends up in masacre. and as the only one surviving i've got like le words:
we are all looking out for love.

exempel 3
30 januari 06, kl 23.47

Holden b-market Hello Stradlater
Gällande plan B, the New School- Becoming roxtars and life long heroes. Baby, I will be doggone. You could have it so much better. Break the rules you know what they are made for. Live as you like, die when ever you want. Welcome to the new school. Impressive. THE NEW SCHOOL. och baby, dom kallar oss morgondagen. en glittrande strimma av skratt. isåfall kan ni kalla mig narkoman. en glittrande strimma av skratt. ........ or die tryin'. you are able to create new. rules. new school. be cool stay in the new school. Stradlater. Love life, get laid and get paid. In the kitchen. stay out of troubble. but i'd love to sleep some more(the morning always comes too soon) Love life. O Love life. För du, du vet, det blir vad man gör det till. Steppin out of my old brown shoe. Pajaslash. to die for. life long heroes. to die for. Conan will suck my fat one. heroes. for ever and ever.

you rock my world.

exempel 4
23 januari 06, kl 23.14

Kött
".... hennes köttiga underliv kvävde hans flämtningar. Det var alltså detta som kallades kärlek."

exempel 5
22 december 05, kl 01.24

Jag har satt mig själv på plankan
Antingen hoppar jag utan att veta om jag är simkunnig eller ej.
Eller så horar jag kvar för länge på båten fattig, och utan känslor tills den dagen kommer då jag, i ren desperation och dårhet hoppar utan att veta om jag är simkunnig eller ej.

Jag kan inte köra bil. Jag vill kunna simmellisimma för jag vill inte fega och vara fattig.
Och du är bäst, och jag vill att du ska veta det varje jävla dag, du är verkligen bäst. du är verkligen bäst.

Jag ska gå på plankan och hoppas att jag är simkunnig.

You know, bättre ångra det man gjort än ångra det man inte gjorde, better to die tryin then not to try at all säger vi va / xoxo

1Thaughts:

Anonymous Anonym said...

imorgon går bra, ring!

17:41  

Skicka en kommentar

<< Home