fredag, december 01, 2006

Tired

Ja jag är trött.

Cigarett är avklarad och jag gillade den inte alls. Jag köper dock att det är en generationsroman, och iochmed att den påminner mycket om Lundells Jack, så måste jag tillägga att kids inte förändras så värst genom åren. Vi, generationen efter Cigarett och barnen till Jack, tar också droger, ligger med okända människor, super och stämplar. Visst finns det undantag. Jag är ett. Droger är inte min grej. Jag har ingen självdiciplin, så därför undviker jag det helt. Men givetvis är jag nyfiken, är dock glad att det annars rätt ovälkomna förnuftet har övertaget. Tack.

1Thaughts:

Blogger josefin said...

cigarett pool volt är så mycket generationsroman som det kan bli, volt är allra bäst. Och du ett bra undantag, det bästa.

18:34  

Skicka en kommentar

<< Home