fredag, december 22, 2006

konsumera mera

Jag S och Moe har drukickt rötjut och öl ikväll, spelat spel och bara hängt. najs najs. Fick idag vibbar av att jag inte kommer ha kvar mitt jobb efter feb(då min tjänst egentligen "går ut"), men fick sedan efter ett prat med thas boss känslan av att damn, i'll stay. Slängde dessutom in mitt cv på belle idag, tänkte gå dit och hänga lite imorrn, visa framfötterna och göra min show. Livet är underbart. Ja livet är underbart.

Jag har klippt min stortånagel för kort, it hurts. jo såatteeh. det var ju lite dumt. Idag fick jag även lön, och har då handlat:

Enorm beige-vit-nougat halsduk från beyond retro
satans cool röd velour dräkt till kusin E, från samma som ovan
Tandborst ettui och tvålask från granit
Daddy O, Sonic Death monkey, nytt Ultra bland, Fresch farmacy, Aromaco, Snap the whip(till E) och Sympathy for the skin(till bästa F) från jobbet
Vin
En, (because I love stenmark), kylskåpsmagnet. (nej men hej - hej men nej - bilden)
Två halsband med hästar på( ett till mig och ett till E)

Imorrn måste jag hinna köpa en sån där liten gummigrej till ögonfransböjaren.

På weekday hittar jag fortfarande ingenting alls, jävligt boring, jag vet ju att jag kommer få presentkort därifrån i julklapp. och JA jag vet. ÅRETS ILANDSPROBLEM.

Jag tänker vänta åtminstone en vecka till på att utvärdera året. kladden är klar och jag tänker inte censurera något (jo, namn, men det brukar jag ju). Anyway. Go to sleep ffs kvinna!