lördag, januari 20, 2007

Hype

Jag är hype. Du är hype. Alla är hype. Och just därför är et inte roligt so I quit.

Jag är less, och sådär surt fuck you all grinig. Alla följer mönstret, jag vill inte kalla det för grupptryck men det är en jävla norm. Alla hatar ankelboots, alla älskar sthlm boogie, alla läser bukowski, alla älskar koop/klaxons/kooks, alla hatar modebloggar, alla vill visa sitt eget jävla speciella väskinnehåll. Jag också, och du med. Kolla på mig jag är så speciell, snälla internet gör mig känd och älskad av alla. Jag också, du med.
Jag hatar den här skiten, jag mår illa. Hej.

Etiketter:

10Thaughts:

Blogger motherfakka said...

Jag hatar Stockholm Boogie. Jag har aldrig läst Bukowski. Jag gillar modebloggar. Klaxons är ok .Thats it.

15:22  
Blogger Ausa said...

tack.

17:16  
Blogger Clara said...

haha, verkligen. och alla har skrivkramp och mår piss emellanåt.

18:10  
Blogger jonny said...

bloggar är ju typ i scratch your back if you scratch my back. ja håller på dig. har du vägarna förbi oslo eller gbg så säg hej. fast bukowski ÄR förbannat bra. läste hans postverket för 6 år sen när jag var brevbärare. den fick mig att härda ut.

frid
/jonny

00:08  
Blogger Ausa said...

jag är faktiskt i gbg under vecka, vad jag tror, är sju. I let you know later on.
Ja jag tvivlar inte alls på bukowskis talang, det är bara jävligt tråkigt att alla är så bekvämt "tycka samma lika"

00:20  
Blogger jonny said...

fast jag försvinenr härifrån iorgon söndag med mitt fulla nylle till oslo..maybe a detour?

01:09  
Blogger Ausa said...

Det är mycket möljigt, annars kanske du åker till stocken snart?

01:40  
Blogger jonny said...

tror nog jag är lite allergisk mot sthlm. har bott där innan å gillade det nog aldrig

10:31  
Blogger Ausa said...

Då satsar vi på gbg

12:05  
Blogger bahag said...

hello from the Philippines! just droppin` by.

04:34  

Skicka en kommentar

<< Home