fredag, januari 05, 2007

I miss us

Fboy är jävulusiskt boring i sitt förhållande till mig, sååå stupid, sååå mycket kär i sin flickvän och sååå booooring... Why can't everything be like it use to be?

Fboy är min gamla boy next door bästis. Vi gjorde allt, han var den jag hade roligast med i hela världen och vi berättade allt för varandra, allt detta under fem års tid, och det endade då han skaffade tjej och i "respekt gentemot henne" borde det nog bara finnas en tjej i hans liv.

Aj.

Nu flyttar han dock, utan tjej(en tjej som faktiskt är underbar), till usa ett tag. Jag tycker det känns bra, jävla idiot, jag blir så less på att han är så konstlad och nervös när vi hänger. Herregud vi har ju så sent som i augusti gråtit tillsammans (jag pga oförmögenhet att älska människor, läs Eml. Han pga hans morfars död) Vi grät, och grät. det var fint. Nu har det just flew out the window.