fredag, januari 05, 2007

När lägger sig tristessen?!

Jag har så outhärdligt tråkigt. Igår ställde jag mig och gjorde färsbiffar klockan 00.30, åt sedan upp samtliga och mådde illa, jag skyller allt på att mitt dygn är lite fel, och inte fel som jag tidigare tyckt varit skönt, utan nu är det jobbigt fel (trots att det rör sig om samma tider). Vad gör man här mitt i tristessen?

För att göra livet lite mer spännande:

-Ljug
-Var ärlig
-Ligg med väldigt fel personer (pappas bästis, din chef, din kompis)
-Bli lite full
-Ta många droger

Nu tänker jag lägga ner, läsa lite rocky och ringa snuskiga samtal. hej.

2Thaughts:

Anonymous Anonym said...

låter som bra ideer. förutom det sista. inge bra. ta en promenad istället.

14:34  
Blogger Ausa said...

ja droger är puckad

18:28  

Skicka en kommentar

<< Home