tisdag, april 03, 2007

Ruby tuesday

Det har blivit en vana, eller ovana för den som vill, att ligga i sängen med ett glas vin, och kolla på film. O' sole mio. Just nu är det lite för trevligt för att sluta.

Jag mår gott, tisdagkväll, tredje april tvåtusensju.

What everybody said, about the bird.

Idag kom mitt bokpaket, tre moderna klassiker ALLA läser; Jonathan Safran Foers Allt är upplyst och Extremt högt och otroligt nära, New York trilogin av Paul Auster, samt två av min all time hero, Uffe; Värmen och Sömnen.
Nästa vecka kommer Valerie Solanas. You gotta love adlibris!


G, et jag själv i vårt allra finaste skick

3Thaughts:

Blogger motherfakka said...

wow det har blivit en bildblogg.

11:07  
Blogger lou. said...

Precis före jag läste det här avslutade jag ensam slumpen på en tetravinare, sängrökandes och gloendes på sex & the city. Nu spelar vi i samma liga.

01:46  
Anonymous Anonym said...

Paul Auster är helt fantastisk!

12:09  

Skicka en kommentar

<< Home