tisdag, mars 20, 2007

knulla mig för den jag är

Idag blev jag nog lite förtjust. Vi jobbar på samma gata och han är hemskt cool. Jag har döpt honom till sir Lancelot.

Trots att jag är lite kräkig, nåja nästan nästan, och har stundtals ont i magen, är jag sugen på lite okomplicerat supersex. Casual. Non-stop - you blow my mind. Tack, på silverfat.

Men iallafall, appropå mitt magonda, det gör jävligt ont i övre delen av magen, strax under revbenen, som om nån bitter och sadistisk mexikan stoppade in en kniv och vickade lite på den några, men helvetes långa, sekunder ungefär en gång i kvarten.
Jag har tänkt på orsaker; helgen från och med torsdagen bjöd på en helvetes massa vin då lördagens var väldigt gratis och jag var törstig, i söndags åt jag konstig fetaost och bakisgodis, men inget inget är utöver det egentligt vanliga. Why god why?

2Thaughts:

Anonymous Anonym said...

OMG jag känner en lance. typ. ambulance, lancelot, varuvill. det kanske är han, du kanske kände et på dig.

puss.

14:33  
Blogger Ausa said...

Jag har faktiskt ingen aning om vad karln heter, men han är multo snygg..

20:02  

Skicka en kommentar

<< Home