onsdag, augusti 02, 2006

Shot

Sitter hemma hos F och hans tjej, och skriver medan mannen diskar. Igår lekte jag hobbymäklare och fixade lägenhet åt S på mitt jobb. Som tack för smidigheten bjöd hon mig på lunch på taket, oerhööört trevligt. Pratade dessutom med min sthlmchef, karln är kul och vi pratar väldigt avspänt och det är ett skönt flyt, vilket känns jävligt skönt med tanke på att vi kommer ses en hel del framöver. Ett annat plus är ju däremot att han är sjukt Johnny Depp-snygg. Kan bli farligt men äh, det känns bra.
Imorrn ska vi vara fuller nanting och fira en bekant som är hemma från the states, fredag blir det detsamma dock på droskan och med min darling SX. Jävligt kul också att även om jag är jävligt pank, så tror jag att det kan lösa sig ändå med helgens öl och vin konsumtion.

yeehaw.