söndag, augusti 13, 2006

Skriv för fan

Klockan är tio lite drygt. Och jag har inte skrivit en rad på min novell/roman. Jag vill hellre se beck med papa. Min far är btw en total kopia av Martin Beck, både på ut och insida.

Jag mår illa ty jag har ätit för många chokladdoppade kaffebönor. Jag äter inte godis för det är oftast rätt äckligt, jag tränar absolut inte och jag har inga problem med att gå ut nykter, jag dricker oerhörda mängder kaffe, dyrkar choklad och snusar som en tok instead. Jag antar att det väger upp eller ngt. hursom, the point, chokladdoppade kaffebönor är kanske, om kanske, det godaste. Ät dock inte för många, ty som sagt så mår jag illa.

Jag är klar med packning och jobbfixning, romanen ligger och väntar på mig, tror optimisten i mig. Realisten säger att den vänt mig ryggen och att jag inte alls kommer få till det ikväll.