tisdag, november 21, 2006

hej konsument

Idag har jag handlat en supernajs stickad tröja med paljetter och diamanter, you'll love it fellas! Samt marinblå stickade benvärmare, skin sin och skin drink från jobbet och ett grav. test. (hold your thumbs, síl vous plait)
Pix kommer på en liten stund.

Ikväll ska vi äta middag och jobbhänga, jag tokdiggar mina jobbkompisar inkl. chef så jag är rätt förväntansfull alltså.

Hej konsument

Senaste impulsköp: Köksklocka från femtiotalet
Bästa promenad: Hos mormor och morfar eller i stugan
Äter lyxmiddag på: anywhere när min far är stan
Favoritgata: Åsögatan
Bästa förfestmusiken: Magnus Uggla, och im aint kidding
Reser helst till: London eller NY
En bra gå bort-present: Vin
Favoritlyxartikel: Allt möjligt, men just nu är det väl skin drink
Älsklingsljud: Introt i VUs Sweet Jane
Senaste upptäckt i Stockholm: Nytt tillägg bland secondhandfavoriterna; Emmaus på götgatan
Favoritgalleri: -
Favvosajt: -
Här bjuder jag pappa på middag: Pappa Ray Ray
Fikar gärna på: Mellqvist, Pappa Ray Ray, Svart kaffe
Favoritfärg: Svart, brunt och marinblått
Rockstjärna jag vill träffa: Julian Casablancas, Mick och givetvis Lennon
Favvoskor: Vanliga svarta pumps
Klädkonto per månad: Ytterst olika
Mest överskattade affär: SOLO
Mode jag aldrig vill se igen: det nu rådande typ silvriga leggings i gympadräktsmaterial
Bästa fyllekäket: Strips, subways köttbullar tillsammans med cola eller jordgubbsmilkshake
Dansar helst till: Ramones
Senast gnolade: What she's like med dexys
Bästa diktsamlingen: Karin Boye - what ever the name is, bästa F har den och den är oerhört bra