måndag, november 27, 2006

Play that funky music, white boy

Jag köpte idag julresan hem, dock bara tur, returen fixar jag senare. Jag är framme i umeå 05.40 24 december. no joke. Jag får ladda upp med musik i min icket fungerande som den ska - ipod.

Och ju som jag ju idag var ledig och hade en hek do's på min lista, undvek jag nästan samtliga och låg i sängen fram till 3, köpte per hagmans romansamling cigarett pool och volt, på joes inrådan i somras, nu blev det av. Jag har annars svårt för vissa författare, säkert helt fantastiskta, men lästa av folket jag avskyr. "Vi ääär så alternatiiiva, vi lääser Buuck och Per Hagmaan, vi lyssnar på dylan och haatar brats" I hate YOU. Jag kräks på dessa aaaalternativa människor. Och har därför svårt att läsa tex per hagman och buck, samt dostojeskiv(or whatever). Hur bra de än är, och hur bra vi, jag och böckerna, än skulle gå ihop mår jag smått illa av tanken av att vara som alla andra, dvs dagen jävligt alternativa kids.
(im so fucking althernative and REEEAAALL)

Nu sitter jag och skrattar. Åt mig själv för att jag kastar sten i glas hus (jag gör det iallafall inte med samma stenar som alla andra, haha!) och åt de övriga som inte fattat att de är dumma i huvet.
Hursomhelst, jag läser per hagman utan att ha en indieröv, rött tovigt hår och utan att vara vegan.


För övrigt, mötesplatsen blev det inget av med idag. Jag tänker dock researcha lite kring ämnet i det tidigare inlägget, och se vad nästa steg blir.

1Thaughts:

Blogger Alex said...

Det är fint att kasta sten i glashus. Bara man plockar upp efter sig sen.

22:47  

Skicka en kommentar

<< Home