fredag, december 29, 2006

Årets viktigaste händelser

Nej jag skiter i et. Jag skiter i hela årets utvärdering och tar bara med det bästa, eller iallafall mest minnesvärda, från detta jävulusiskt tråkiga år.

2006
Hade hål i magen, och saknade M gränslöst. Kom dock tillslut över och siktet ställdes återigen in på Eml. Fuckade dock upp allt, två gånger. Sexade med endast fyra nya i år, varav en tjej, sen var det förstås några gamla men det är ointressant. I den kategorin även, så har det varit ett ganska torrt år. Så går det när man är olyckligt kär, eller bara allmänt mätt.
I år har jag dessutom flyttat och dissat mitt gamla umgänge, jag har har återigen fått garanti på att misär gör själen kreativ, jag har tagit studenten och lärt känna G och joe. Jag blev avklippt allt mitt jättelånga hår. Jag har slutat på schmäck och jc, jag har varit full, väldigt ofta, jag har sårat och nästan blivit sårad själv. Jag har fått en könssjukdom, jag har skrivit massor, jag har längtat och saknat men mest i år har jag nog haft tråkigt och längtat mig bort. 2007 är jag på ett helt annat ställe än jag var då, ett år sen.

1Thaughts:

Anonymous Anonym said...

LÅter ungfärsom mitt år fast tvärtom. fast en sak ärlik. utråkningen. jag tänker inte ens ta ordet kickmänniska i min mun. blä.

00:23  

Skicka en kommentar

<< Home