fredag, december 29, 2006

verkligen ingenting alls

hora jag hatar att vara sjuk. jag vill dricka öl. Jag vill gå ut. Jag vill jobba imorrn. Jag vill vara pigg och glad. Kukhora satans förkylning.

Ligger in bed med filt, näsdukar, fboys tröja, fula trosor, tjocksockar och benvärmare upp på knäna. i min hals har jag en apelsin, och mitt huvud är ömt, som efter ett besök av en stavmixer.

Och så har jag nyårsångest. Inte för att jag inte vet vad jag ska göra, utan för att jag inte vet vad jag vill göra. Oftast brukar det ju som vara tvärtom. Min sambo S och jag bestämde idag att vi ska vara dyngpackade hemma och dissa alla andra, G och jag ska ut med hennes polare och så slutligen är jag lite sugen på att hänga med Jossi och gänget. Bläsch. Inget blir bra om jag inte får bli frisk snart.
Och ja. Det finns folk som har det värre.