fredag, januari 12, 2007

Bäst/Sämst

Bäst
Mitt kommande, jättefina boende
Jag fyller år den 30e
Jobbet ohh
S
Att M är en sån sucker för mig
Jag börjar plugga nästa måndag

Sämst
Jag är konstant trött
Jag inte kan sova
Jag har 76kronor kvar fram till löning

5Thaughts:

Anonymous Anonym said...

hejdu
jag har inte bestämt mig än ang franskan. du skulle gå samma som jag isf va, introduktion?

14:54  
Blogger Ausa said...

Yes baux. Vad gör du ikväll btw?

15:06  
Anonymous Anonym said...

ikväll ska jag och sarah äta mat och se på film. har du msn?

18:18  
Anonymous Anonym said...

konstvetenskap, uppsala? åh, jag vill läsa a-kursen igen.

19:33  
Blogger Ausa said...

Annika: Nej men hörru du måste hjälpa mig med det där, jag fattar inte hur man fixar det till mac!

Emigranten: Jag ska plugga franska här i sthlm, men jag är jättesugen på konstvetenskap till hösten om jag inte åker till paris då. hursomhelst kommer jag definitivt ränna i uppsala var och varannan helg framöver ändå!

20:20  

Skicka en kommentar

<< Home