onsdag, januari 10, 2007

I don't give a chuck

Jag har två hundra spänn kvar fram till löning, ihelgen kommer jag behöva minst två hundra till. Jag ska köpa vin och öl, mobilpengar och mat. Jag har nästan ingen mat ens, och jag är hemskt sugen på vin. Hur ska jag lösa detta? Jag tänker inte ringa pappa. Jag vill inte låna pengar. När jag fyller år den 30e önskar jag mig en ekonomisk rådgivare, för satan det här håller inte, hela min lön är ju för satan slut innan nästa månad ens börjat!

Men jag kommer inte bli ekonomisk just like that, jag är forttfarande skit ung och jag får sjabbla bort pengar hit och dit, men ibland, som nu, blir jag jävligt arg på mig själv. För fan fröken, skärp dig.

2Thaughts:

Blogger jonny said...

mitt konto står på minus 18 kronor. det ær ganska vackert..

08:26  
Anonymous Anonym said...

oh pengaslarv here i come!

09:57  

Skicka en kommentar

<< Home