söndag, januari 21, 2007

I wanna know what love is?

Idag är jag mindre less, om ens något alls. Idag är jag bara mätt och trött. Jag K och H har ätit massor av chips och dip, godis, choklad och kollat Fucking Åmål. Ja helt motiverat ett fantastiskt manus, Alexanda Dahlström är magnifik och Johan Hult är ingen vi vill ha i vår sängkammare. Jag anser att soundtracket är något av en killer och Rebecca Liljeström är skitlik den tjej jag bonkat.

H och K är förövrigt ett sådant par man kan hänga med utan att bli tredje hjulet, jag och H kan slåss och han är min nya Freddy, K har varit mig nära nära i hur många år som helst. Givetvis kan vi ibland agga på varandra, vilket a few times fått sina avtryck här i min blogg, men hon är ju som en syrra förbövelen.

Idag kom årets andra våldsamma snöyra, jag fick romantiskt glitter i ögonen och en liten längtan efter någon att även dela små saker som snöstormar och mysigt disljus med. Det som ovanstående par har är fint, och kanske inte alls så jävla tokigt ändå.
(Yes här börjar jag nästan fixa ett av mina nyårslöften!)