söndag, februari 04, 2007

Au 2.1

Jag genomgår en slags uppdatering av mig själv, vad jag vill och vad jag vill ha, vem jag är och vem jag har varit. You get le point. Hela processen är typ som "det finns nya uppdateringar för din dator" godkännes och medkännes, och nu ligger jag i omstart medan hårddisken arbetar för fullt. Det är häftigt, och krävande. Jag ifrågasätter mig själv och mina åsikter, värderingar och behov. Jag älskar det här, dessa uppdateringar. Det negativa är att det blir svårt att umgås med andra under den här tiden, jag är inte bekväm i mig själv och jag är ofullständig, är inte hel än.

5Thaughts:

Anonymous Anonym said...

jag ÄLSKAR uppfateringar. genomgick en under julen vilket ledde till att jag för första gången på typ tio år inte inledde det nya året i ett vakum.

14:03  
Blogger motherfakka said...

det är jutufftatt du ändå ger dig in det. en del går igenom hela livet utan att ifrågasättanått. go!

23:42  
Blogger Ausa said...

Det är skönt, och nu är jag snart klar för den här gången.

00:20  
Blogger Lyxunge said...

Tack för kommentaren. Men vad ska jag skriva om egentligen? :/

21:55  
Blogger Ausa said...

Ja alltså vad som helst. Hur går det med a-kassan tex?

22:22  

Skicka en kommentar

<< Home