söndag, januari 28, 2007

For what its worth

Eller nu ändrar jag mig, jag vill inte ha pojkvän som mina vänner har pojkvänner(ja de är mina enda förhållande referenser),
Jag vill ha en bästa polare man är skit kär i, jag vill ha nån som är självsäker och trygg i sig själv för jag har inte och inte igen tänkt vara någons mamma typ, däremot så är trygghet i varandra najs men man måste börja med sig själv, jag vill ha nån som har koll på grejer och som har självdistans, jag vill att man ska känna att damn I love you som fan och jag vill bara vara med dig, jag vill ha nån som är självständig och rätt glad i glaset och mycket glad i bingen, vilja göra något av sitt liv, ha drömmar och vilja flytta typ utomlands, jag vill ha en vardag, vi ska kunna bråka och diskutera mycket, vi ska kunna vara råfjantiga och jag vill kunna lämna rummet där han sitter med min familj utan att han känner sig obekväm och inte vet vad han ska säga, fast ja alltså främst vill jag ha någon vid min sida när jag går och lägger mig, och jag vill att samma person ska vara där när jag vaknar, jag vill ha någon med mig som inte lever sitt liv genom mig utan har ett eget, egna planer och viljor. Och just det, hela monogamigrejen är vacker, och den vill jag ha. Och som jag tidigare har konstaterat så är allting, här stretar jag själv lite emot, men allting är bättre när man har någon att dela det med, och jag är världens fattigaste människa utan någon att ju dela mig själv med.

För övrigt så vet jag vem han är.

5Thaughts:

Blogger jonny said...

ja me..annars få de fanimej va.varför är det alltid värst på söndagar.

23:43  
Blogger Ausa said...

Ja alltså jg fattar inte varför så många nöjer sig med näst bästa, jag kräver att vara madly deeply in luv om jag nu ska gå på förhållande stigen.

10:25  
Blogger jonny said...

fast ja vill hoppa över det där bekräftande å bara komma till det stadiet när man bara vet att man är perfekta tillsammans å inte behöver bevaka varje handling hos den andra personen och tro att den inte tycker o än för att den gör just så där..

11:02  
Blogger Ausa said...

När man bara är lyckliga. Det är förövrigt ett fantastiskt att lita på en annan människa, tillit och att veta att personen finns för en anytime.

11:15  
Blogger Clara said...

vem vill inte ha allt det här? problemet brukar vara att det är så förbannat svårt att hitta den där personen. har du gjort det tycker jag att du ska hålla fast vid honom allt du kan.

14:09  

Skicka en kommentar

<< Home