onsdag, februari 07, 2007

you discodropout

Jag är då fan inte skolmogen än, dock så, är jag heller ingen college dropout, och jag behöver csn. Men jag längtar utomlands, damnit!

6Thaughts:

Blogger Alex said...

jag längtar så mycket efter universitetet att jag knappt kan andas! njut åsa, njut!

00:30  
Blogger Ausa said...

Men alex skola är trååkigt! Vad ska du läsa på universitetet?

18:40  
Blogger Alex said...

Jag ska läsa floristik i sommar och litteraturvetenskap till hösten! Folkhögskola är inte riktigt min grej, behöver andas. Tar paus på ett år!

23:45  
Blogger Ausa said...

Floristik, vad är det? Jag är inte skolmogen, jag sticker nog till paris i höst och väntar på motivationen.

10:10  
Anonymous Anonym said...

ausa vad ska du göra i paris?

15:35  
Blogger Ausa said...

Samma som jag gör här, dricka öl och jobba. Paris är så fint.

11:21  

Skicka en kommentar

<< Home