torsdag, mars 01, 2007

Alarmet fördröjs 9 minuter

Jag ska stiga upp klockan fyra inatt, eller egentligen borde jag inte gå o lägga mig alls, 0520 går mitt tåg, och jag vägrar missa det på grund av att jag gillar att snooza.
"Gillar att snooza", vem fan gillar att snooza egentligen? det man gillar är ju att få sova längre och mera, inte vakna igen efter 9 minuter. whats up med att det just är 9 minuter, är det inte enklare med 10?
annat roligt jag gör på morgonen mellan snoozningarna är att tänka ut olika planer för hur jag ska lägga upp den närmsta halvtimmen, typ "skippar jag frukost hinner jag duscha, skippar jag båda får jag sova 15 minuter till.... "

Runt tio är jag framme i malmöt, möta upp Joey, frulla och köpa vin. Det blir nog en alldeles utomordentlig dag.

1Thaughts:

Anonymous Anonym said...

haha, det där inlägget får mig att tänka på texten till "oversleeping" med i'm from barcelona;


Damn! Oversleeping again
Damn! I can't believe I did it once again

I can make it in time
if I jump out of bed
if I skip to wear clothes
and get running instead
if I get on my feet
if I skip to hit snooze
if I don't care to eat
and get running instead
I can make it in time

Been oversleeping on Monday
I don't care let's pretend that it's Sunday

16:25  

Skicka en kommentar

<< Home