lördag, februari 17, 2007

du sa att du var snygg men du är fuul

Inatt väcker jag Pe med att gasta om att "det står en liten flicka i slutet av tunneln! Ser du henne inte?" Pe blir skiträdd, jag tänder lampan medans jag lugnar henne med orden "det är lugnt, jag är ändå närmast utgången" fan vad creepy.

Vi drack bärs jag och H, jag halvade en flaska vin och förtärde sedan ändra hälften med Pe, L kom och sov lite i min säng och sen gick vi ut, för att en halvtimme senare hänga på burger king och må illa av all mat.
Ikväll är jag barnvakt, satsar på öl och diverse strax efter elva. hoodilalii..

3Thaughts:

Blogger Alex said...

Kombinationen barnvakt och öl låter inte bra. Men jag antar att jag missuppfattat det. Du ska öla efteråt!

01:08  
Blogger motherfakka said...

wow...liten flicka i slutet av tunneln. sjukt läskigt.

21:37  
Blogger motherfakka said...

var tog du vägen?

23:02  

Skicka en kommentar

<< Home