lördag, februari 10, 2007

Angst bland annat

Idag läser jag Nina Hemmingsson och funderar över fenomenet ångest. Jag har det sällan. Jag och Jola pratade ångest, tvångstankar, barndom och hur störda de flesta faktiskt är, hela gårdagen, natten och även nu på morgonen. Jag tycker det verkar lite roligare med nån slags issue, jag har ingen. Jag är rätt dum i huvet som tänker så här javisst, men livet blir nog lite mer spännande med tex tvångstankar än utan.

Att jag är skitnaiv, en total sucker för kärlek och samtidigt ganska livrädd, att jag är en bohem och att jag tröttnar så jävla fort på allt, är inte roligt nog.

Iallafall, Stenmark

5Thaughts:

Blogger motherfakka said...

jag skulle gärna vara dum.

18:12  
Blogger Ausa said...

I get it. Ta dock inlägget med en nypa salt.

21:27  
Anonymous Anonym said...

hahaha, stenmark var fan det bästa jag sett.
inte rolig nog?
du håller ju igång och jag bara tittar storögt!
/Julia

23:48  
Anonymous Anonym said...

jaha roligt, lite tröög jag är.
Nina hemmingsson är rolig nog!! håll dig till henne.

23:49  
Anonymous Anonym said...

" det finns en gräns då man mår så dåligt att det börjar bli intressant"

- ingmar bergman

09:00  

Skicka en kommentar

<< Home