onsdag, mars 07, 2007

Untitled

Jag älskar att jag är så bra på att laga mat, utan varesig recept eller något egentligt intresse. Idag blev det väldigt stark och skön grönsakssoppa. Gotti gotti!

Bästa F,
För konsten, Ge dig hän. Denna för de dagar min frånvaro är påtaglig. Och så 'Jag är din flickvän nu'


Det är en blandad period det här, jag mår bäst, men har some sort of ångest och jag önskar mig M i sömnen. Jag är underbart kreativ, vilket ju är behagligt. Jag skriver fantastisk prosa och är glatt produktiv. Jag trivs bättre med mig själv än med omgivningen. Allt utom mig själv känns mediokert. Jag vill inte gå i skolan.
Jag vet vad jag vill göra men jag vet inte vad det är.
Saturday looks good to me, Elvis och Nancy Sinatra är mina bästisar day in and day out. Jag läser Lundell Saknaden, de Botton Status stress och Malmsten Jag hör bara hur ditt hjärta bultar i mig.
Jag vill åka bort, jag vill vara hemma. Jag vill ha många alternativ som jag sen kan välja bort. Just nu är gräset jävligt mycket grönare på andra sidan, den sidan som jag inte vet vilken den är, jag hittar den inte, jag vet inte vad jag ska leta efter.
Det är som tomt, fast fullt. Och sen har jag nog lite feber också.

Saturday looks good to me -Empty room