tisdag, mars 06, 2007

Today its tuesday

Och jag är tröttare än den tröttaste kan bli. Vad ädan detta, jag har inte tid att vara ett sådant sleepy head; jag måste skriva franska och läsa mina böcker, och King.
På torsdag är jag i götet.

2Thaughts:

Anonymous Anonym said...

Hörru tjejen!
Jag ska se bio imorgon kl:14,00 äru med så ring imorrn eller messa ikväll/natt.
Bye the way ditt förra inlägg - det löser sig. Jag är ju ärrad på mitt sätt men inte sitter jag med en "pappa kopia" När du minst annar det. Och du är en stark tjej med mycket att komma med. Kom ihåg ditt samantha liv som snart väntar!:)/ P.

00:08  
Blogger Ausa said...

P, det är inte det som är poängen. Jag är inte emo eller negativ. Jag skrievr bara för att klarna mitt huvud lite, lufta mina teorier.

00:27  

Skicka en kommentar

<< Home