måndag, april 16, 2007

Två vita tits, två blå spyor

Jag får en känsla av att tyngdlagen gjort sitt lately, inget egentligen nämnvärt men med iögonfallande tits kan man inte räkna med att de ska sitta där de började även 10 år efter starten. Inget jag lider av, jag får ligga med dem jag vill ändå och de duger säkert även till amning, men en förändring har skett helt klart.

E och syster J har hängt här i helgen. Jag och E blev kalasfulla i onsdags, sittandes i fönstret med många cigg och en sinandes låda fulvin blev jag väldans plakat. Jag pajade mitt favoritglas och kaskadspydde i hela lägenheten. Snyggt jobbat.
Nummer sju i ordningen, jag har spytt sju gånger av 2378780 möjliga, och där låg den, blålila och som sagt, överallt.

Beställde Kullamannen igår. Imorgon at noon dimper den ned i brevinkastet tillsammans med tages och hepstars. Tisdagar est três bon.

1Thaughts:

Anonymous Anonym said...

Hähä, hittade bloggadressen igen. Massor av skoj.

Kram och sånt
Kusin O

12:11  

Skicka en kommentar

<< Home