måndag, januari 22, 2007

Parlez vous francais? No, mais je parle le yeux lumeniux

Att tvätta håret utan balsam visade sig vara lyckat, att idag sitta i aula magna 3h var det inte. A, vad har vi gett oss in på? Jag är inte skolmogen, are you?
Snön ligger kvar, vit och brun, jag trotsar som vanligt med för lite kläder, små dojjor och strumpbyxben. På torsdag kommer bästa F och hennes O hit och dricker bärs med mig, fredag och även lördagen går i alkoholens tecken. Jag tackar gud för lön och csn.

5Thaughts:

Blogger jonny said...

du glömde tacka honom för alkoholen.. lite besviken att ud tog bort bilden sådär fort...

/snövit med just idag jonny på släp...

22:50  
Blogger Ausa said...

Jag tackar mig själv för att jag är så handlingkraftig att jag handlar upp vin och öl för mina slantar.
Snövit?

23:11  
Blogger jonny said...

snö? vit? dålig fantasi...

06:20  
Blogger VISION said...

äh vadå idag var det väl lite softare? eller? om det känns skit om en vecka still så ger jag nog upp, men det var rätt sweet med grammatik idag. puss på dig. nu ska jag luncha!

14:19  
Blogger Ausa said...

J: du eller jag?

A: Jarå, jag tycker det känns rätt lugnt, dock så verkar vi ju inte få en lugn stund fram till i juni. Pusse, vi ses imorrn

18:09  

Skicka en kommentar

<< Home