onsdag, januari 24, 2007

Horoskop

VATTUMANNEN
Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet.
Du ljuger mycket och ofta.
Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad.
Alla tycker du är ett jävla svin.


Via min vän Madde. Och jag måste säga att det här är det enda horoskop som faktiskt stämmer, jävligt mycket.
Övriga stjärntecken hittar ni här.

4Thaughts:

Blogger jonny said...

SKORPIONEN: Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att
klättra till toppen av karriärstegen pga. din totala brist på etik och moral. Du är den
perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördare.
..

vi passar som handen i vanten eller vad så heter...

08:04  
Blogger Ausa said...

Det sjukaste är att det verkligen stämmer, fast oandra sidan passar jag även fiinfint in på skorpionen också.

09:48  
Blogger Alex said...

VÄDUREN: Du har livlig fantasi och tror att du är förföljd av SÄPO eller PRO. Du har lite
inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har.
Du saknar självförtroende och är en allmän nolla.

haha. men jag har så få vänner och de har inget med varandra att göra. så det kan inte stämma. jag saknar inte självförtroende men det får sig en törn nu och då. annars så ;)

14:07  
Blogger Clara said...

VÅGEN: Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du
högst bög. Dina chanser till anställing och hög lön är noll. De flesta kvinnliga
vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar.

haha, jag erkänner att allt stämmer in på mig, förutom de två sista meningarna kanske. förhoppningsvis...

17:46  

Skicka en kommentar

<< Home