fredag, januari 26, 2007

Behandla henne kungligt

Vi drack bärs, åt jävligt god mat på en anonym, kurdiskrestaurang, Harran på folkkunga, sen drack vi drinkar, shotade och jag sjäng hela vägen hem i taxin. Idag har jag förfrusna tår och är dödstrött, Madde vill ta entvåtre öl och jag är inte sen att hänga på så ut ska jag även ikväll, och imorrn.

Juste, jag pratade med Eml idag, han var glad och lite sjuk och jag vill bädda ner honom i sängen med filtar och tjocksockar, och säga att vi ses ju faktiskt ganska snart. Killen är to adore, lite bättre än alla andra på alla sätt. wham bam.

Btw, köpte en jävligt fin tee idag på sns, treat her like a prostitute, med slick rick. oh ah, den är hård.

Etiketter: , ,

4Thaughts:

Blogger motherfakka said...

Oh. Släng upp en bild på Tishan. Låtar ju gata.

00:12  
Anonymous Anonym said...

Ja, clearly.. ett större mysterium är ju att folk faktiskt ser på det!

Jag gillar din inställning.. skulle behöva lite (läs mycket) av den.

00:48  
Blogger josefin said...

nu är jag visst dåligt uppdaterad, eml är tillbaka alltså.call u later

13:14  
Blogger Ausa said...

Joe: Nja alltså tillbaka vet jag inte, jag har fortfarande släppt honom, däremot blir det kul att träffa honom i feb!

18:06  

Skicka en kommentar

<< Home